Tuesday, October 25, 2016

Hobi Si Bujang Ku

Ok hari nie, aku tak nak cite panjang-panjang... sebab hari nie aku baru mula masuk keje lepas cuti lama tu...

Aku nak kongsikan dengan korang hobi anak bujang aku sorang nie sepanjang cuti 3 hari ni, eh kami kat pahang jer yer 3 hari cuti semalam tu....

Ini lukisannya tanpa color

 

Sejak dia umur 5 tahun lagi aku dah perasan Hariz nie suka melukis. Cikgunya cerita pelajaran lain dia tak minat sangat, tapi bila melukis dialah yang suka menonjol...

Ini pula yang bercolor










Amacam... boleh tahan la kan untuk budak yang di usianya sekarang. Walau pun kadang tu aku marah juga sebab dia lebih suka melukis dari membaca. Walau dari pagi sampai petang aku suruh ulangkaji pelajaran, tapi habis cuti, ini hasilnya. Nak marah sangat pun tak boleh jugak... tak larang pun tak boleh juga...

Hariz Oh Hariz...





No comments: