Thursday, September 18, 2014

Terjebak Dengan Drama Korea

So Ji Sub as Joo Joong Won & Gong Hyo Jin as Tae Gong Shil
Sebenarnya tak sengaja pun aku terjebak dengan drama bersiri pendek korea ni. Kebetulan lepas tengok Running Man kat OneHD, mata tak boleh nak tidur so terus la terlayan cerita nie. Macam best la pulak kan. Walaupun aku sebenarnya bukanlah penggemar drama bersiri, bukan tak gemar sebenarnya tapi malas nak terjebak sebab aku nie kadang tu bukan la ada masa sangat nak duduk depan tv tu, banyak lagi keje rumah nak buat. Nanti bila asyik ngadap tv tak jadi keje la pulak.

Ok berbalik semula pada The Master's Sun nie, drama tahun 2013 nie cuma 15 episod jer dan dah tamat pun semalam. Aku tak tahulah pulak kalau drama ni dah pernah di mainkan coz aku pun baru juga bertukar ke astro Beyond nie.


Suka tau tengok diorang ni bergaduh, walaupun masing-masing ada perasaan antara satu sama lain. Cuma aku tak suka kemuncak ceritanya. Bila ada watak tambahan yang muncul. Pada aku menyebabkan jalan cerita nie jadi slow skit. Ending pun i tak bape nak minat... walaupun happy ending. Hahaha boleh gitu... jadi macam pengkritik pulak dah. Sekadar pendapat jer...

Seo In Guk as Kang Woo- suka tengok muka dia
Ok.. dah nak elakkan diri dari terjebak dengan drama-drama bersiri gini... ape ek aktiviti petang hari yang tak membosankan nak buat... ? Cuba resepi masakan korea... emmm korea lagi........ hehe.. k bai..


No comments: