Friday, October 03, 2014

Don't Judge A Book By It Cover

Assalamualaikum...

Haa.. tetiba awal awal pagi nie keluar dengan tajuk dengan berbahasa Inggeris kan. Ok lah dalam kata lainnya tolonglah jangan menilai diri saya dengan hanya membaca artikel dari dalam blog saya nie. Contohnya walaupun ada entry masakan tapi saya sebenarnya bukanlah pandai sangat memasak, saya hanya suka makan dan cuba masak dari resepi yang saya suka. Entry coretan nukilan puisi atau macam cerpen yang tak kesampaian itu juga bukanlah untuk diri saya. Kadang ilham tu datang tp bila sedang mengarang idea hilang. Saya memang minat bersajak berpuisi dan mengarang sejak dibangku sekolah. Nak cakap berbakat tu taklah hanya sekadar minat. Mgkn juga sebab aku ni kadang suka berangan. Terlebih berangan. OSo bila kita kongsikan dalam blog kononnya nak bagi idea or perkongsian ilmu la pd orang lain. Huh perkongsian la sangat. BTW sarah.. nampaknya idea kau suruh aku hantar karya kat sasbadi tu mungkin hanya dalam mimpi... hahaha.. nk hantar kat sasbadi konon... mmg mimpi la :p....

Walau bagaimana pn ada gk cerita realiti yang saya ceritakan kat sini contohnya tentang hariz atau pergi bercutikan..

Ok lah.. rasa agak sopan bicara berbahasa 'saya' hari nie. Mungkin saya perlu fikirkan cara lain dalam berblog nie.. tp takkan 1 minat 1 blog... 5 minat 5 blog... penat saya nk handle tau.... hehe.. so all in 1 jer la.

Akhir sekali saya mintak maaf jika ada entry saya yang menyebabkan hati orang lain terasa. Lain kali jangan makan cili banyak sangat... hehe ok bai...

2 comments:

emy said...

da...menulis di blog ni biar dari hati ko...dah ko jenis suka berangan tulis je lah angan2 ko..kot2 angan2 menjadi inspirasi kat orang lain kan...bab masak tu..eh mmg ko suka masak pe...lain lah aku..kte kan exhousemate...hehehe...muah..rindu ko

Khaira Qaisara said...

Haha.. bkn pe mi.. bimbang ada yg salah tafsir... niat kita lain tp org fikir lain.. ko lain la mmg dh tau aku.. :p