Tuesday, August 13, 2013

Raya Lagi

Masih raya lagi kan... Raya kelima barulah kami berlima beradik dapat berkumpul bersama beramai-ramai. Biasalah semua dah berkahwin....bergilir-gilir lah kan... Dan walaupun dah raya kelima tapi persiapan macam raya pertama... masak mengalahkan malam raya... akak aku masak rendang dan ketupat.... dan aku sediakan laksa penang dan juga 2 jenis kek...atas permintaan kakak dan adik-adikku....




Inilah lah keluarga ku.... sebahagian sebenarnya...suami dan sorang anak akak aku tak datang. Tahun nie tahun pertama adik bongsu ku beraya bersama isteri.. hehe... baru kawin bulan 5 aritu...
 

Ini pula kami 5 beradik... ehem-ehem... nampak macam aku paling muda kan... hehe.... muda la sangat....



Ok... inilah dia keluarga kecilku.... bersama si Hariz penyeri hidupku... 1st time rasenya nie aku masukkan foto keluarga kecilku nie kan...

Yang paling special nya....


tak de special ape pun... biasa jer.... cuma agak kurang menjadi berbanding yang aku penah buat sebelum nie... memang seperti sebelum ni, kalau buat kat rumah sendiri elok jadi, tapi bila balik rumah mak, buat benda yang sama, tak menjadi seperti yang sebelum... entah la di mana silap..

Deko comot sikit, nak cepat... bahan hiasan guna apa yang ade dalam peti umah mak jer... Dalam peti tu siap ade bunga lagi tu... ape la yang mak aku buat guna bunga tu agaknya... hehe....  sebiji lagi kek tak sempat nak snap... tapi yang itu jadi ok... Cheese Cake....

Ok... cuti raya lama... so ade lagi la cerita raya lagi lepas ni....





No comments: