Wednesday, November 30, 2011

Puspanita Glamorous Nite Dinner 2011


Lip lap lip lap malam nie. Ramai yang datang bukan main lagi dengan pakaian yang glam glam gtu. Mula-mula sampai tadi segan jugak la, tgk pakaian dorang tu berbanding kami nie. Antara kami ade yang pakai blouse biasa jer, n ade yang pakai baju bertunang. Aku plak, pakai mane yang ade dalam almari jer, mau nyer tak, sehari sebelum dinner baru dimaklumkan untuk pergi. Tapi takpe la, pergi makan punya pasal. Hahaha

Kira cam ladies nite la nie, ade games, fesyen, nari2, n poyo2 (poco-poco la), cabutan bertuah....


Tengok orang menari terase gak nak menari, tapi sabar2, ader cameraman yang satu opis, nnt pecah rahsia. Huhu.

 

Kalau nak tahu pakaian yang aku pakai tu dibeli semasa mengandungkan hariz, tapi tak sempat nak pakai dah bersalin. Jadi untuk tak nak membazir setelah 3 tahun dok terperap dalam almari jadi aku pakai la untuk malam nie, tambah eksesori skit untuk nampakkan kelainan. Ok gak kan.


Walau macammana pun aku tetap tak pulang kosong, dapatlah cabutan bertuah untuk di bawa pulang buat si kecilku yang kena tinggal. Hehe.

2 comments:

mamasuri said...

ada pun entry baru yek...hehehe
tingat malam puspanita yang ada pondan2 menari separuh bogel hollywood tu...ahaks...

Khaira Qaisara said...

Banyak benda nak citer tapi xde masa nak menulis. Ade ker yang wat gtu? Aku cuma ingatkan dinner yang ko n linda pakai songket tu jer... haha