Thursday, November 24, 2011

Jom Grooming


Tempoh yang agak terhad untuk kami yang terpilih nie mengikuti kursus nie. Banyak sangat perkara yang kitaorg nak tau. itu pada aku la, tak tau la pada peserta yang lain. Tak membosankan dan banyak sangat ilmu yang dikongsi. Penceramahnya Pn. Suraya Daud dari Institusi Pengurusan dan Integriti Melaka.

Ade beberapa video yang aku rakam kan. Tapi tak dapat aku uploadkan kat sini sebab belum mendapat keizinan. Insya Allah kalau dah dapat izin nnt aku akan uploadkan.


Mcm2 aktiviti sepanjang kelas nie berlangsung. Tapi sebab leka dengar penceramah tu bercakap dan join aktiviti terlupa nak amik gamba. hehe.




Majlis Perasmian Penutup dan Penyampaian Sijil petang itu di hadiri oleh Dato' Mohamad Ridzwan bin Mohd Tahar, Timbalan Setiausaha Kerajaan (Pengurusan).

Aku harap kursus sebegini tak berakhir disini, dan ilmu yang diperolehi sepanjang kursus ini berlangsung akan kami manfaatkan. Insya Allah.



No comments: