Sunday, January 23, 2011

Koya Joran

Cuti minggu nie, masih berteman joran. Beza nyer petang semalam aku ikut sama memegang joran. Si kecil tinggal coz nanti bimbang dia boring lak... tapi sayangnyer nasib tak menyebelahi, takde seekor pn yang melekat pada pancingku.

cuma ini sahaja yang dapat petang tu

Pagi tadi kami pergi lagi. Hujan renyai-renyai tak menghalang kami untuk meneruskan operasi yang kurang berjaya semalam. Kaki masing-masing merah digigit 'agas di rimba'. Bukan tu jer, ade yang digigit pacat lagi..
Walau ape pun pagi nie masing-masing tak la pulang berputih mata, ade hasil masing-masing.

Nie antara yang aku dapat. Yang pasti setiap
dapat bukan aku yang mencabutnya dari mata kail
hehehe
Nie hasil yang paling besar dapat, keli, yang pastinya
bukan dari aku :)

Seronok rupenya memancing nie. Boleh dibuat hobi baru untuk aku. Kepuasan bila kita dapat menaikkan ikan tu tak dapat digambarkan. Rase mcm melepaskan dendam yang tersirat.... :) 

2 comments:

mamasuri said...

salam huda..
lor ..tak tau lak ko ada blog..
welcome2...
wei jai memancing kat mana ni???
aku ada add ko kat bloglist aku dah...

Khaira Qaisara said...

Tq. Ala buat untuk sajer2. Untuk Teman Bicara.
Tu paya kat pekan. Aku pn xtau ape name tempat tu